תמיכת חדר הבקרה, מתן מענה בזמן אמת למקרים תפעוליים שדרושים תיקונים ב-DB או בדיקות מורכבות (בלוגים, וכו'). בעת תקלה באחריות התומך האפליקטיבי לקבל את תיאור המקרה מחדר הבקרה , לזהות את סביבת העבודה הנדרשת לתפעול התקלה והפעלת הגורמים הרלוונטים תוך שמירה על ההנחיות והנהלים.
דרישות:
ניהול ומעקב אחר פעילות המערכות
ניטור לוגים הסקת מסקנות ולמידה עצמית.
טיפול מהיר בתקלות כדי לאפשר המשך עבודה.
שמירה על קשרי עבודה רציפים מול הספקים, נותני השירות וליווי התקנות.